זמן אספקת המוצרים הינם, בשילוח עד הבית הינו עד 6 ימי עסקים. ולנקודות איסוף (חינם) הינו בדרך כלל מ 3-7 ימי עסקים (אינו כולל ימי שישי ושבת ערבי וימי חג שאינם בכלל "ימי עסקים") וזאת לאחר קבלת אישור התשלום מחברת האשראי.
מחירי השילוח נגזרים מסך הרכישה ומוצגים במהלך סיום הרכישה בעגלת הקניות בבחירת שיטת המשלוח.
בערבי חגים, ימי מכירות מוגברים כדוגמת חודשי נובמבר – דצמבר או מבצעים מיוחדים שמגבירים מכירות, ייתכנו עיכובים משמעותיים בימי האספקה.
כל המוצרים המוצגים באתר מצויים במלאי. צוות האתר עורך מעקב קבוע אחר המלאי, מוצר שאיננו במלאי יוסר מהאתר או שיצויין בסמוך אליו באופן בולט כי המוצר איננו במלאי. אם המוצר אינו במלאי עקב נסיבות חריגות בלבד, שלא היו ידועות בעת ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, (למשל מספר הזמנות גדול וחריג במיוחד שנקלטו בו זמנית באופן בלתי צפוי), אזי תימסר לצרכן הודעה תוך יום עסקים ויאפשר לו לבחור מוצר אחר או לבטל את העסקה ולקבל את מלוא הסכום בחזרה.
אספקת המוצרים תעשה ע"פ בקשת הלקוח לכתובת אשר צוינה בעת פקודת ההזמנה בכפוף למלאי וכמובן לאחר אישור חברות האשראי כפי שצוין .
עם זאת מרגע יציאת הפריט למשלוח "תרנים" אינה אחראית על כל נזק שיקרה וכמובן שיהיה בראיה ברורה שהפריט יצא למשלוח שהוא תקין.
אנו עושים ומשקיעים רבות בשביל שמלאי האתר יהיה מדויק, אך לעתים קורה שהמלאי לא 100% מסונכרן, במקרים אלו אם חסר המוצר המוזמן, תרנים תעשה מאמצים להשיג בזמן נתון את המוצר החסר. היה ולא השגנו את המוצר, תרנים תזכה את הלקוח ותשלח לו הודעה על כך. כמו"כ בהזמנה מרובת פריטים, באם חסר המוצר והוא לא בר השגה בזמן נתון, תרנים תזכה את מחיר הפריט ותשלח את יתר ההזמנה, או לחילופין תשלח את ההזמנה בפעמיים.